måndag 4 oktober 2010

Jöback

Efter en veckas vfu, praktik på skola är jag så trött! Nu är det en vecka kvar. I helgen har jag faktiskt virkat klart min babyfilt. Det känns så bra. Jag vill inte veta hur många timmar jag lagt ner på den. Här är den! Om någon funderar över färgvalet så har Rune inte berättat om sina favoritfärger, så jag valde de färgerna vi har i sovrummet, brunt, beige och turkos! =) 
Igår var jag och wighan och the wag på Peter Jöback. Det var så bra. Han kan ju sjunga. Bäst var guldet blev till sand. Rune gillade det med. Den lille rackaren höll i gång i två timmar. Den boxade och dansade med. Oj, nu spelar jag Jöback igen på Spotify och nu börjar det röra sig.......Ja det är bra!

4 kommentarer:

  1. Vilken bra musiksmak han har lille Rune :-)

    SvaraRadera
  2. jag gillar filten mycket! =) Skönt att höra att Rune gillar vår musiksmak ;) Då kan han få lov att gå med någon mer gång när vi avnjuter Peters vackra stämma =) Hihi! Hoppas det går bra på praktiken?? Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Rune rockar!! O Peter! Har åkt hoj med J idag, fort och kul!! Men mer gravid än så här kan man inte vara, då får man inte plats bakpå :) Åker hem imorn, gott! Hörs! Hälsa chefen :) Kram wighan

    SvaraRadera
  4. Haha, ja Rune har bra smak! Ska hälsa chefen....tur att han får chefa någonstans...=) Ja, det är skoj att åka. Jag skulle nog inte nå fram till J nu. Sista dagen på praktiken. Det går bra. Det är skoj att se annat än Bärby, man får perspektiv! Bärby är inte så kasst iaf....=)

    SvaraRadera