fredag 10 september 2010

42

Nu är mina insamlade växter 42 st! De sista samlades in under exkursionen i Änggårdsbergen idag. Check!

Jag har precis kommit hem från träningen. Cykel i 40 minuter idag. Mer kvalité än igår...lite väl hårt tror jag. Jag snubblade ur bilen för benen bar inte. Det är svårt att veta vad jag klarar och orkar, men det kommer. Rune är hur som helst ganska lugn under passen. Bara någon liten spark. Det är rätt skönt faktiskt. Jag har vägt mig förresten.......ingen skoj läsning. Tänker faktiskt inte försöka göra något åt det, men hoppas på att träningen gör att det jämnar ut det lite. Att musklerna växer lite och att kondisen ökar så jag orkar en förlossning.

Jag läste i någon tidning att Yvette på tvsporten är tillbaka lagom till att vinterstudion snart sätter i gång. Det är toppen tycker jag! Skönt att snart få höra hård och blomquist oxå.

1 kommentar:

  1. Jag får väl gratta till Runeismen, såhär på förhand.

    Kakla i köket? Jag skulle rekommendera att du köper ägg istället för höns. Ägg är helt klart tystare mat... hepp.

    Biggest Loser på svenska - det är nog svårt att få samma kläm på svenskar som amerikaner. Amerikaner har ett sätt att leva ut i TV som gör att deras skådespelaretalanger är i nivå med svenska proffsskådisar. Jag inbillar mig att skon klämmer därnånstans. Inbillar mig alltså.

    Speak softly and carry a beagle.

    SvaraRadera