söndag 16 maj 2010

Suck!

I morse innan jag riktigt vaknat till liv tänkte jag att nog kunde det inte vara så svårt att ta sig i genom gbg-varvet. Göra som alla säger springa för att det är kul för en gångs skull och inte ta i särskilt mycket! Ehh, nu har jag och Calle kommit hem från en tänkt långpromenad........ca 30 min klarade jag av innan den sena luchen höll på att komma upp. I uppförsbackarna fick jag be Calle att sakta ner............vilket svidande nederlag för team RuneHelena, backen var ju inte ens brant. Det blir ingen löpning idag och troligen inte i morgon heller............... =(

2 kommentarer:

  1. Men kanske på lördag?! =) Annars är jag ganska säker på att du är världsbäst som hejaklack!

    SvaraRadera
  2. Rune kanske inte är löpare, sitt namn till trots. Han kanske är frimärkssamlare ha ha.

    Eller så kanske han tycker att det blir för gungigt inne i sovrummet om du ska ranta runt som en stolle!

    Kram

    SvaraRadera