torsdag 8 april 2010

Vad jag är bra!

Jippi! Lisa sa till mig att jag skulle köra ett pass som jag tyckte var riktigt skoj utan klocka för att hitta tillbaka. Då körde jag ett backpass! Låter lite märkligt kanske, men jag har inte kört backe sen i somras och det är lite min paradgren. Med mina stockar till ben är jag grym i backe, inte så jag slår någon som är bättre. Men jag tycker att min starka sida är backarna i löpningen, jag tappar inte så fasligt där. Iaf, jag och C körde bara 15 min backe för att starta lite lugnt, dock sprang jag längre på 60 sek än jag gjorde innan Berlinmaran och jag hann en upprepning extra.

Detta behövde jag!!!!! Nu är jag med igen!

2 kommentarer:

  1. Syster: Vad duktig du e!! Önskar jag orkade springa så mycket :)

    SvaraRadera
  2. Ja du är verkligen duktig H! Att springa backe är din grej. Det har jag alltid sagt! Lidingöloppet nästa då eller? =) Vad roligt att du tog till dig mitt tips dessutom. Jag saknar dig! Kämpa på vännen.

    SvaraRadera