lördag 20 mars 2010

Jippi!

I går var jag så seg på löpbandet. Det längre passet i onsdags satt rejält i benen. Därför tar jag en vilodag idag med. Istället ska jag och C cykla in till Linné och köpa lite godis i den sjukt stora godisbutiken 4-gott! Det svåra är att begränsa sig........en gång köpte jag ju 1,2 kg efter ett längre godisuppehåll. Men det var ju i mitt gamla liv. Nu köper jag bara 2 hg, på sin höjd 3! (eller hur...., tur att C är med och hindrar mig!) Imorgon blir det i alla fall ett löppass till, troligen 1 timmes löpning ute.



Här är min ena grytlapp! Den blev fin tycker jag. Detblir till att virka ytterligare en efter tentan. De är mest prydnad för det är så mycket hål i dem, men det gör inget. Mönstret kommer som sagt från Stjernfalls blogg. Länken hittas i inlägget före detta!

1 kommentar:

  1. Jättefin grytlapp ! Jag virkade oxå fina grytlappar (med för stora hål( enligt T))
    han var inte glad åt brännblåsorna och grylapparna. Jag blev lite putt och tänkte slänga mina alster, men Danne kontrade diplomatiskt : Men, mamma ni kan ju ha dem till kalla grejer !! kram lena-pena

    SvaraRadera