onsdag 10 mars 2010

Bugg

Nu är det snart dags för bugg. Jag och C går på buggkurs varje onsdag. Nu har vi avancerat från steg 1 till fortsättning steg 1.........wow! Nu får vi börja lära oss olika turer....ska bli spännande och se om vi får ihop det utan att slå ihjäl varandra, jag och C alltså! Förra gången gick vi efter 1 h, då hade jag hunnit trilla omkull så ena instruktören kom fram och undrade hur det gick. C snurrade i väg mig samtidigt som en annan herre dansade emot mig och jag skulle undvika krock och trampade snett och vips låg jag bakom ena högtalaren....jag var inte så nöjd.....så efter pausen väste jag i C:s öra att "nu klarar jag inte mer.......jag slår ihjäl någon" sen gick vi till bilen och sa inte ett ord till varandra på hela vägen hem. C förstod att här gällde det att va tyst. Vi har inte pratat om detta sen dess. Hehehe!

Håll tummarna för oss idag!

2 kommentarer:

  1. Det lät jättekul! Glömmer aldrig min buggkurs i halmstad "grundversionvänsterframhögerbak"
    melodi roddbåt till kina ! Jag hade träningsverk dán efter , men mest efter allt buggande i sömnen. Gå dit igen det blir säkert lysande ! Kram Lena-Pena Nu åker vi till Spanien eller ´nå´t !

    SvaraRadera
  2. En brottarklubb skulle vara ett alternativ
    till C.

    SvaraRadera